Pages

Thursday, March 22, 2012

නුපර් මේතා දිල්ශාන් සමග සම්බන්ධතාවයක් පැවත්වුවාද?

පසුගිය ලෝක කුසලාන තරඟාවලියේ ඉන්දියාව හා පක්සිතානය අතර පැවති තරඟය පවා දී ඇති බවට මේ දිනවල චෝදනා නැගෙනවා.මෙයට මැදිහත්වී ඇත්තේ ඉන්දියානු බුකි කරුවෙක් වන අතර අන්තර්ජාතික ක්‍රිකට් කවුන්සිලය විසින් මේ පිළිබඳව පරීක්ෂණයක්ද සිදුකිරීමට නියමිතයි.

මේ පිලිබඳ වාර්තා කරමින් ලන්ඩනයේ සන්දේ ටයිම්ස් පුවත්පත වාර්තාකොට සිටියේ ඉන්දියානු බුකි කරුවා බොලිවුඩ් නිළියක වන නුපුර් මේතා සමගද සම්බන්ධ වී මෙම ක්‍රියාව සිදුකර ඇති බවයි.

එම පුවත්පතේ නුපුර් මේතාගේ ජායාරුපයක් පලවී තිබුණු අතර ඇය එම පුවත්පතට විරුද්ධව නඩු පවරන බව කිවේ එම කතාව සම්පුර්ණයෙන් අසත්‍යක් බව පවසමින්. 

නමුත් තමන් අන්තර්ජාතික ක්‍රීඩකයන් කිහිප දෙනකු සමග සම්බන්ධකම් පැවැත්වූවාට තරඟ පවා දීමට දායක වුනේ නැති බව ඇය මාධ්‍යයට ප්‍රකාශ කර තිබුනා.පසුගියදා නුපුර් මේතා කල ප්‍රකාශයක සඳහන් වුයේ ඇය ලංකා ක්‍රිකට් පිලේ හිටපු නායක දිල්ශාන් තිලකරත්න සමගද 2009 වසරේදී සම්බන්ධතාවයක් පවත්වා ඇති බවයි. 

ඇය මාධ්‍යයට පල කල අදහස් මෙසේය

"මට ලන්ඩනයේ කැසිනෝ ශාලාවකට ගිය අවස්ථාවකදී ක්‍රිකට් ක්‍රීඩකයන් කිහිපදෙනෙක් මුණ ගැහුනා..ඔවුන් සියල්ල මුණගැහුනේ T20 ලෝක කුසලානයට සෙල්ලම් කිරීම සඳහා ඔවුන් ලන්ඩනයට ඇවිත් සිටි නිසයි.එහිදී ඔය කියන බුකි කරුවෙක් මට හමු වුනේ නැහැ.
ඒ කාලේ මම නැවතිලා හිටියේ කින්ග්ස්ටන්හි පිහිටි රෝයල් ගාර්ඩ්න් හෝටලේ.නමුත් මම මගේ කාමරය වෙන කාත් සමගවත් බෙදා ගත්තේනම් නැහැ.මම හෝටලේ දවස් කිහිපයක් නැවතී සිටියා..ඒ වෙනුවෙන් දවසට ස්ටර්ලින් පවුම් 500 ක් ගෙවන්න සිදුවුනා. 

ඒ බව ඔප්පු කිරීමට හෝටලේ බිල් මා සතුව ටිබෙනවා.එම හොටලේම තවත් ක්‍රිකට් ක්‍රීඩකයන් කිහිපදෙනෙකු නැවතී තිබෙනවා,නමුත් මම දන්නේ නැහැ ඔවුන් කවුදැයි කියා..මගේ අල්ලපු කාමරේ සචින් තෙන්ඩුල්කාර් හිටියත් මම දන්නේ නැහැ.

මෙහිදී මට දිල්ශාන් ගේ නම සඳහන් කරන්න පුළුවන්..ඔහුව මට නිතර හමුවුනා..එත් ඇයි මම අනිත් ක්‍රීඩකයන්ගේ නම් හෙළිකරන්නේ..ඔවුන් නිකන් මට හමුවුනා විතරයි".

දිල්ශාන් සමග පැවති සම්බන්ධය පිලිබඳ වැඩිදුරත් මාධ්‍යය ප්‍රශ්න කල විට

"මොකද්ද ක්‍රිකට් ක්‍රීඩකයෙක් දැන සිටීමේ වරද?එක මගේ පෞද්ගලික ජීවිතය.මම තනිකඩ ආකර්ශනීය ගැහැණු ළමයෙක්.මට නිදහස තියෙනවා ලෝකේ ඕන කොනකට ගොස් ඕනා කෙනෙක් සමග සම්බන්ධතා පවත්වන්න".
 එම බුකි කරුවාගෙන් හෙළිවී ඇති කරුණු වලින් කියවෙන්නේ ඉන්දියානු ප්‍රිමියර් ලිග් තර්න්ගාවලිය හා තවත් ටෙස්ට් තරඟ පවා දීම්වලට ලක්ව ඇති බවයි.එහිදී ලකුණු වාර්තා කිරීම වෙනුවෙන් පිතිකරුවෙකුට පවුම් 44,000 ක මුදලක් ද, ලකුණු ලබා දීමට හැකිවන සේ පන්දු යොමුකිරීමෙන් පන්දු යවන්නෙකුට පවුම් 50,000 ක් ද,තරඟයේ අවසාන ප්‍රතිඵලය පිලිබඳ වග විය හැකි ක්‍රීඩකයෙකුට පවුම් 750,000 මුදලක් උපයා ගත හැකි බවය.

නමුත් මේ පිළිබඳව මාධ්‍යයට අදහස් පලකල ශ්‍රී ලංකා ක්‍රිකට් පාලක මණ්ඩලය කියා සිටියේ දිල්ශාන් එවැනි බොලිවුඩ් නිලියක් සමගින් කිසිදු සම්බන්ධතාවයක් පවත්වා නැති බවත් ඩිල්ශාන්ගේ රසිකයන් බිඳවීමට ගෙතු කතාවක් පමණක් බවය.

No comments:

Post a Comment